Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2152
Назва: Дослідження маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)
Автори: Сілецький, В. А.
Ключові слова: Маркетингова товарна політика
підприємство
товарний асортимент
збалансованість
товарна стратегія
успіх
ефективність
споживач
купівельна поведінка
ринкові характеристики товару
товарна пропозиція
оптимізація
категорійна концепція
традиційний маркетинг
цифровий маркетинг
внутрішнє середовище
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Сілецький, В. А. Дослідження маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. А. Сілецький ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. В. В. Шукліна. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 82 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено генезис поняття і ключові цілі маркетингової товарної політики підприємства; показано інтеграцію елементів традиційної і цифрової товарної політики; розглянуто методичні підходи оцінки ефективності та формування стратегії удосконалення маркетингової товарної політики; досліджено маркетингову товарну політику підприємства; розроблено та запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової товарної політики підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2152
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.