Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2155
Назва: Аналіз асортименту та товарознавче оцінювання якості меблів
Автори: Домницька, А. О.
Ключові слова: Меблі
товарознавча характеристика
асортимент
якість меблів
експертиза якості
споживчі властивості
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Домницька, А. О. Аналіз асортименту та товарознавче оцінювання якості меблів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. О. Домницька ; наук. керівник д-р техн. наук, проф. Т. О. Кузьміна. – Хмельницький : ХНТУ, 2025.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні та практичні аспекти товарознавчої характеристики та оцінки якості меблів на прикладі ТОВ "Світ меблів - Україна". Метою дослідження було вивчення сучасного стану та перспектив розвитку ринку меблів в Україні, аналіз асортименту меблевої продукції та проведення комплексного товарознавчого оцінювання якості меблів різних цінових категорій. У роботі проаналізовано сучасний стан ринку меблів України, який у 2023 році оцінювався в 330 млн доларів США з експортом на суму 909 млн доларів (зростання на 15,5%). Встановлено основні тенденції розвитку галузі, зокрема цифровізацію торгівлі (частка онлайн-продажів становить 20%), підвищення екологічних вимог до продукції та впровадження інноваційних технологій виробництва. Досліджено структуру ринку за видами меблів, де корпусні меблі займають 45%, м'які меблі - 28%, кухонні меблі ‒ 16%. За результатами аналізу асортименту ТОВ "Світ меблів - Україна" встановлено, що підприємство має збалансовану асортиментну політику з 552 моделями в 8 товарних групах. Найбільшу частку займають меблі для спальні (39,3%) та вітальні (33,5%). Стійкість асортименту становить 75%, новизна - 20%. Цінова сегментація представлена економ-сегментом (35% асортименту), середнім сегментом (50%) та преміум-сегментом (15%). За результатами органолептичного оцінювання комод економ-сегменту "Стандарт" отримав 3,7 бала, середнього сегменту "Комфорт" - 4,2 бала, преміум-сегменту "Преміум" - 4,8 бала.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2155
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.