Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2156
Назва: Особливості розвитку роздрібної торгівлі
Автори: Керекеза, Р. А.
Ключові слова: Комерційна діяльність
роздрібна торгівля
супермаркет
розвиток
аналіз
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Керекеза, Р. А. Особливості розвитку роздрібної торгівлі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Р. А. Керекеза ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. В. В. Євтушенко. – Хмельницький : ХНТУ, 2025.
Короткий огляд (реферат): Роздрібна торгівля є ключовим сегментом економіки, який забезпечує ефективне товаропостачання, підтримує підприємницьку діяльність та формує конкурентні переваги компаній. В умовах війни в Україні ця галузь стикається з численними викликами, зокрема порушенням логістичних ланцюгів, зміною платоспроможності населення та трансформацією споживчої поведінки. Метою дослідження є аналіз сучасного стану роздрібної торгівлі, визначення її особливостей та розробка рекомендацій щодо стратегічного розвитку. У першому розділі розглянуто сутність комерційної діяльності, структуру роздрібної торговельної мережі та методи продажу товарів. Другий розділ присвячений аналізу сучасного стану роздрібної торгівлі в Україні та світі, а також ключовим трендам і напрямам її розвитку. У третьому розділі проведено стратегічний аналіз діяльності мережі супермаркетів «Сільпо», досліджено її внутрішнє та зовнішнє середовище, а також перспективи розвитку роздрібної торгівлі. Четвертий розділ висвітлює питання охорони праці в рітейлі, аналізує основні ризики, небезпеки та заходи для забезпечення безпечних умов праці. В результаті дослідження проаналізовано комерційну діяльність підприємств роздрібної торгівлі, визначено ключові фактори конкурентної боротьби, розглянуто сучасні формати продажу та методи їх впровадження. Встановлено, що український рітейл активно адаптується до викликів, впроваджуючи мережеві формати, цифрові технології та сталий розвиток. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» засвідчив ефективність управління компанією та її здатність до інновацій. SWOT-аналіз визначив технологічну інтеграцію, персоналізацію сервісу та гнучкість бізнес-моделі як основні конкурентні переваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2156
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Керекеза Р. А. Особливості розвитку роздрібної торгівлі.pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.