Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313
Назва: Консолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система)
Автори: Бурлака, Сергій Миколайович
Ключові слова: CRM-система
алгоритм прогнозування
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Бурлака С. М. Консолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / С. М. Бурлака ; наук керівник доц., к.т.н. Лур’є І. А.– Херсон : ХНТУ, 2020
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджуються системи управління відносинами з клієнтами. Виконано аналіз світового ринку CRM-систем, проведено класифікацію і визначено їх основні функції. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку. До складу системи включені аналітичні модулі кластеризації та прогнозування основних економічних показників діяльності компанії. В роботі наведено огляд деяких відомих методів прогнозування та кластеризації. Запропоновано новий алгоритм прогнозування, який отримав назву імунного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 122 Комп’ютерні науки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.