Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341
Назва: Формування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти»)
Автори: Троцюк, В. О.
Ключові слова: електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
seo
smm
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Троцюк, В. О. Формування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Троцюк ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 91 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра були розроблені рекомендації для впровадження електронного маркетингу в загальну маркетингову стратегію підприємства. Проведено аналіз роботи підприємства, конкурентний аналіз та маркетингове дослідження. На основі всіх даних були сформовані рекомендації по вдосконалення системи просування: створення сайту, пошукова оптимізація, використання SMM-просування і рекламних матеріалів. Розроблений проект по вдосконаленню системи просування за допомогою інструментів електронного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.