Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/353
Назва: Професійна підготовка студентів економічних спеціальностей до ведення комерційних переговорів.
Інші назви: Профессиональная подготовка студентов экономических специальностей к ведению коммерческих переговоров.
Professional training of students of economic specialties to conduct commercial negotiations.
Автори: Чайка-Петегирич, Л. Б.
Чайка-Петегирич, Л. Б.
Chaika-Petegyrych, I. B.
Ключові слова: Ділове спілкування
ділова комунікація
переговори
комерційні переговори
вербальне спілкування
невербальне спілкування
Деловое общение
деловая коммуникация
переговоры
коммерческие переговоры
вербальное общение
невербальное общение
Business communication
business communication
talks
commercial negotiations
verbal communication
nonverbal communication
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Чайка-Петегирич, Л. Б. Професійна підготовка студентів економічних спеціальностей до ведення комерційних переговорів / Л. Б. Чайка-Петегирич // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України : матеріали шістнадцятої всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. молодих учених, аспірантів та студентів. – Херсон : ХНТУ , 2020.– С.109-111.
Серія/номер: УДК 334.012.82; 82.03;
Короткий огляд (реферат): Роль ділової комунікації зростає, а проблема організації успішних переговорів залишається актуальною. В сучасному суспільстві переговори – це не просте спілкування, а цілеспрямований процес, в ході якого вирішуються питання, що становлять взаємний інтерес для сторін, шукаються оптимальні шляхи співпраці, розвиваються ділові взаємини. «Переговори є спільною з партнером діяльністю, спрямованою на вирішення певних загальних проблем, які стоять перед сторонами. Основною метою комерційних переговорів є переконання партнера у вирішенні проблеми, що відповідає спільним інтересам. Комерційні переговори підрозділяються на певні типи (між клієнтом та постачальником, стосовно заробітної платні, пов’язані зі злиттям фірм чи компаній, торгові переговори)». Роль деловой коммуникации растет, а проблема организации успешных переговоров остается актуальной. В современном обществе переговоры - это не просто общение, а целенаправленный процесс, в ходе которого решаются вопросы, представляющие взаимный интерес для сторон, ищутся оптимальные пути сотрудничества, развиваются деловые отношения. «Переговоры является общей с партнером деятельностью, направленной на решение определенных общих проблем, которые стоят перед сторонами. Основной целью коммерческих переговоров является убеждение партнера в решении проблемы, отвечает общим интересам. Коммерческие переговоры подразделяются на определенные типы (между клиентом и поставщиком, в отношении заработной платы, связанные со слиянием фирм или компаний, торговые переговоры) ». The role of business communication is growing, and the problem of organizing successful negotiations remains relevant. In modern society, negotiations are not a simple communication, but a purposeful process during which issues of mutual interest to the parties are resolved, optimal ways of cooperation are sought, and business relations are developed. "Negotiations are joint activities with a partner aimed at solving certain common problems facing the parties. The main purpose of commercial negotiations is to convince the partner to solve a problem that meets the common interests. Commercial negotiations are subdivided into certain types (between the client and the supplier, in relation to wages, related to the merger of firms or companies, trade negotiations) ".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/353
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.