Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/412
Назва: Формування стратегії управління виробничою та зовнішньоекономічною діяльністю підприємства АПК (на матеріалах ТОВ «СП Злато Таврії»)
Інші назви: Formation of the management strategy of production and foreign economic activity of the enterprise of agro-industrial complex (on the materials of LLC «Agricultural enterprise Zlato Tavrii»)
Автори: Сергієнко, А. А.
Ключові слова: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
зовнішні ринки
світовий олійно-жировий ринок
strategy
management
foreign economic activity
foreign markets
production activity
world oil and fat market
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Сергієнко, А. А. Формування стратегії управління виробничою та зовнішньоекономічною діяльністю підприємства АПК (на матеріалах ТОВ «СП Злато Таврії») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. А. Сергієнко ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 116 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах жорсткої міжнародної конкуренції необхідно приділити значну увагу стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності. Досвід показує, що системна, конкретна й детально обґрунтована стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності дозволить в повному обсязі використовувати виробничі потужності, підвищити показники ефективності діяльності підприємства та покращити положення підприємства на світовому ринку. Тому дослідження теоретичних та практичних підходів до вибору стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах є досить актуальним. In the conditions of fierce international competition it is necessary to pay considerable attention to strategy of development of foreign economic activity. Experience shows that a systematic, specific and well-founded strategy for the development of foreign economic activity will allow full use of production capacity, increase the efficiency of the enterprise and improve the company's position in the world market. Therefore, the study of theoretical and practical approaches to the choice of strategy for the development of foreign economic activity of the enterprise in modern market conditions is quite relevant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/412
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.