Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/433
Назва: Лексико-семантичні особливості англомовних маркетингових текстів сфери ІТ: перекладацький аспект
Інші назви: Lexical and Semantic features of English Marketing Texts in the Field of IT: Translation Aspect
Автори: Кирийчук, Д. Л.
Ключові слова: маркетингові тексти
комп’ютерні компанії
marketing texts
computer companies
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Кирийчук, Д. Л. Лексико-семантичні особливості англомовних маркетингових текстів сфери ІТ: перекладацький аспект : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. Л. Кирийчук ; наук. керівник професор, д.філол.н., Кудрявцева Н.С. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 67 с.
Короткий огляд (реферат): У цій роботі розглядаються лексичні та семантичні особливості англомовних маркетингових текстів у галузі ІТ в аспекті перекладу. Сьогодні ринок ІТ користується великим попитом на ринку перекладів. Кількість продуктів, створених і пропонованих масовому споживачеві в галузі інформаційних технологій, швидко зростає. Це робить надзвичайно актуальним розгляд мовних аспектів цього процесу. Поряд з технічними специфікаціями, технічними описами продуктів, інструкціями, локалізацією ігор, сфера ІТ також включає маркетингові тексти. Маркетингові тексти - це тексти, спрямовані на збільшення продажів товару. Основна частина маркетингових текстів у галузі ІТ створена для їх подальшого розміщення на веб-сайтах комп’ютерних компаній і використовується для опису продуктів. This paper considers the lexical and semantic features of English-language marketing texts in the field of IT in the translation aspect. Today, the IT market is in great demand in the translation market. The number of products created and offered to the mass consumer in the field of information technology is growing rapidly. This makes it highly relevant to consider the linguistic aspects of this process. Along with technical specifications, technical product descriptions, instructions, game localizations, the IT field also includes marketing texts. Marketing texts are texts aimed at increasing sales of a product. The main part of marketing texts in the field of IT is created for their subsequent placement on the websites of computer companies, and are used to describe
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/433
Розташовується у зібраннях:Спеціальнісь 035 Філологія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.