Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/449
Назва: Обкладинка журналу «Vogue» як індикатор змін у суспільстві та fashion індустрії
Інші назви: Vogue magazine cover as an indicator of changes in society and in fashion industry
Автори: Панченко, К. С.
Ключові слова: Vogue
fashion глянець
модне видання
fashion ілюстрація
обкладинка fashion глянцю
логотип
художньо-стилістичні та композиційна засоби
Vogue
fashion gloss
fashion edition
fashion illustration
fashion glossy cover
logo
stylistic and compositional means
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Панченко, К. С. Обкладинка журналу «Vogue» як індикатор змін у суспільстві та fashion індустрії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / К. С. Панченко ; науковий керівник к.т.н., професор Богданова О. Ф. – Херсон : ХНТУ, 2020.– 121 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті дослідження було проаналізовано обкладинки журналу Vogue, їх художньо-стилістичні та композиційні складові, еволюцію каліграфічної складової логотипу журнала. Період дослідження сягає 128 років, а дослідницька база складається з близько трьох тисяч обкладинок глянцю Vogue. За результатами дослідження розроблено типологічну класифікацію художньо-стилістичних та композиційних рішень обкладинок журнала Vogue. Сформовано інфографіки динаміки змін застосування художньо-стилістичних та композиційних особливостей, закономірності візуальних рішень обкладинок, і динаміки еволюції каліграфічних рішень логотипу за 128 років існування глянцю Vogue. На основі дослідження спроектовано серію плакатів у fashion стилістиці. Концепцією для серії плакатів являється відродження та популяризація fashion ілюстрації в контексті обкладинки Vogue. Плакати застосовуються, як самостійний елемент чи у якості розмальовки для дорослих і дітей. As a result of the study, the covers of Vogue magazine, their artistic, stylistic and compositional components, the evolution of the calligraphic component of the magazine logo were analyzed. The research period reaches 128 years, and the research base consists of about three thousand covers of gloss Vogue. Based on the results of the research, a typological classification of artistic, stylistic and compositional solutions of Vogue magazine covers has been developed. Infographics of the dynamics of changes in the application of artistic, stylistic and compositional features, patterns of visual solutions of covers, and the dynamics of the evolution of calligraphic solutions of the logo for 128 years of Vogue gloss have been formed. Based on the research, a series of posters in fashion style was designed. The concept for the poster series is the revival and promotion of fashion illustration in the context of the cover of Vogue. Posters are used as a stand-alone element or as a coloring book for adults and children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/449
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.