Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/463
Назва: Специфіка дизайну реклами парфумів
Інші назви: Specifics of perfume advertising design
Автори: Горбаткова, К. О.
Ключові слова: реклама парфумів
парфуми
дизайн реклами
візуальні тропи
perfume advertising
perfumery
design
visual trails
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Горбаткова, К. О. Специфіка дизайну реклами парфумів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / К. О. Горбаткова ; науковий керівник к.мист., доцент Білик А. А. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): Робота відображає динаміку розвитку ринку парфюмерно-косметичної галузі. Викладена специфіка споживання і виробництва рекламного продукту з урахуванням використання соціально-психологічних стереотипів сприйняття. В роботі мова йде про візуальних стежках, а саме, метафорі і метонімії, які утворюються на стику двох сенсорних модальностей і служать для кращої передачі ароматичного враження в рекламі парфумів. Автор аналізує кілька рекламних афіш, на прикладі яких показує, яким чином візуальні метафора і метонімія допомагають передати відчуття запаху, створюючи нові смисли в образі аромату, що перейшли з зорової, слуховий, тактильної і смакової модальностей.The work reflects the dynamics of the development of the perfumery and cosmetic industry market. The specificity of consumption and production of an advertising product is stated, taking into account the use of socio-psychological stereotypes of perception. The work deals with visual paths, namely, metaphor and metonymy, which are formed at the junction of two sensory modalities and serve to better convey the aromatic impression in perfume advertising. The author analyzes several advertising posters, using the example of which he shows how visual metaphor and metonymy help to convey the sensation of smell, creating new meanings in the image of a fragrance, which have passed from visual, auditory, tactile and taste modalities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/463
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбаткова К.О. Специфіка дизайну реклами парфумів 6Д1.PDF253.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.