Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/507
Назва: Товарна політика підприємства на зовнішніх ринках (Міжнародний маркетинг : підручник)
Інші назви: Товарная политика предприятия на внешних рынках (Международный маркетинг : учебник)
Product policy of the enterprise in the foreign market (International Marketing : textbook)
Автори: Федорова ., Н. Є.
Федорова, Н. Е.
Fedorova, N. Ye.
Фомішина, В. М.
Ключові слова: міжнародний маркетинг
комплекс маркетингу
товарна політика
міжнародний ринок
товарна стратегія
международный маркетинг
комплекс маркетинга
товарная политика
международный рынок
товарная стратегия
international marketing
marketing mix
product policy
international market
product strategy
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Федорова, Н. Є. Товарна політика підприємства на зовнішніх ринках / Н. Є. Федорова, В. М. Фомішина // Міжнародний маркетинг : підручник / за ред. О. І. Бабічевої.  Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2018.  Розділ 6. – С. 179222.
Серія/номер: УДК 658.8:339.5(072);
Короткий огляд (реферат): У розділі описано формування товарної політики при виході на зовнішні ринки. Охарактеризовано міжнародні товарні стратегії. Дано визначення міжнародній товарній марці. Описана процедура охорони товарних марок в міжнародному маркетингу. Подано міжнародні вимоги до упаковки і маркування товару. Описано сервіс і гарантійне обслуговування на зарубіжних ринках. В разделе описано формирование товарной политики при выходе на внешние рынки. Охарактеризованы международные товарные стратегии. Дано определение международной товарной марке. Описана процедура охраны товарных марок в международном маркетинге. Подано международные требования к упаковке и маркировке товара. Описан сервис и гарантийное обслуживание на зарубежных рынках. : The formation of product policy in foreign markets is described in the chapter. International product strategies are described. The definition of an international trademark is given. The procedure of trademark protection in international marketing is described. International requirements for packaging and labeling of goods are submitted. Service and warranty service in foreign markets are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/507
ISBN: 978-966-916-9443-8
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.