Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/545
Назва: Застосування автономного штучного інтелекту в задачах навчання гри в комп’ютерні ігри
Автори: Сергєєв, Ю. С.
Ключові слова: бази даних
навчання
штучний інтелект
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Сергєєв, Ю. С. Застосування автономного штучного інтелекту в задачах навчання гри в комп’ютерні ігри : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Сергєєв Ю. С. наук. керівник доц., к. т. н. Корніловська Н. В – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання дослідження. Дослідити та розглянути характерні риси: експертних систем, нейронних мереж машинне навчання представників штучного інтелекту в сучасних інформаційних технологіях. Створити штучний інтелект який буду навчатися проходженню гри, та грати в неї. Порівняти дві різні версії створення штучного інтелекту. Дати відповідь, на те який метод створення штучного інтелекту є ефективнішим. Який із методів краще навчається проходженню гри. На основі якого методу краще створювати NPC-персонажі для сучасних комп’ютерних ігор. Всебічно дослідити оболонки для створення ШІ, дати їх коротку характеристику та вибрати найкращу для даних цілей завдання. Розглянути та реалізувати що найменше два алгоритми створення ШІ для проходження ігор.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/545
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 122 Комп`ютерні науки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.