Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/624
Назва: Розробка ігрового двигуна з використанням бібліотеки RSML
Автори: Верещак, О. В.
Ключові слова: проблеми існуючих двигунів
методи,
функії та фізика
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Верещак, О. В. Розробка ігрового двигуна з використанням бібліотеки RSML : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Верещак О. В. ; наук. керівник ст. викладач Величко Ю. І. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97с.
Короткий огляд (реферат): Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена для створення ігрового двигуна з допомогою бібліотеки RSML. Створено ігровий двигун для ігор платформерів з підключеними деякими методами та фізикой. Зроблена окремо гра з використанням цього двигуна та буде представлена як презентація до захисту своєї роботи. Ігрові двигуни вже існують, тому робота являється як прототип безкоштовних двигунів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/624
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.