Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642
Назва: Розробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42"
Автори: Юдіна, Т. П.
Ключові слова: фірмовий стиль
молодіжний простір
креативний простір
дистанційне навчання
бренд
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Юдіна, Т. П. Розробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / Т. П. Юдіна ; наук. керівник д.т.н., професор Чепелюк О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 73с.
Короткий огляд (реферат): Поняття фірмового стилю розглядається як вагома складова бренду, що вирішує питання візуальної ідентифікації та впливає на створення іміджу. Визначено та описано його основні структурні одиниці, а також інструменти формування та сприйняття образу організації. Розібрано аналоги брендингу креативних просторів серед вітчизняних зразків, із визначенням актуальних тенденцій щодо специфіки дизайну. Проведено аналіз цільової аудиторії молодіжного культурного центру для м. Херсон. Описано процес розробки фірмового стилю для «Станція 42», ідею якого розробленого в рамках проекту «Митець і місто».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.