Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/662
Title: Розробка профорієнтаційного ролику кафедри дизайну ХНТУ
Authors: Опалько, М. В.
Keywords: ролик
відеоконтент
цільова аудиторія
дистанційне навчання
Інтернет
графічні зображення,
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Опалько, М. В. Розробка профорієнтаційного ролику кафедри дизайну ХНТУ : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / М. В. Опалько ; наук. керівник доцент Якимчук О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 58 с.
Abstract: В наш час вища освіта вже не є такою актуальною для молоді з розвитком технологій. Аби привернути увагу абітурієнтів, університети знімають профорієнтаційні ролики для простішою комунікації з потенційними вступниками. Враховуючи розвиток соціальних мереж та найрізноманітнішу манеру подачі відеоконтенту, є важливим при розробці профорієнтаційного ролику застосовувати вже знайому манеру подачі контенту в соціальних мережах, а також цим самим вивести профорієнтаційні ролики на новий рівень. Такий ролик буде спрямований та розроблений з урахуванням потенційних візуальних потреб цільової аудиторії. Така подача інформації складає конкуренцію іншим вищим навчальним закладам, адже націлена на свою цільову аудиторію. Отже, тема профорієнтаційних роликів є актуальною та важливою. Нові способи подачі та застосовані ефекти при монтажу відео можуть привернути увагу абітурієнтів та збільшити кількість студентів, що в наш час є необхідним, оскільки мала кількість з них обирають вступати до вищих навчальних закладів. Концепція ролику направлена на скорочення текстових блоків та динаміку кадрів, які поєднують в собі різні настрої та комбінацію візуальних ефектів. Текстові блоки мінімальні, інформацію подано коротко з введенням хештегів, які знайомі та звичні для потенційних глядачів.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/662
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.