Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/684
Назва: Оцінка конкурентної позиції фірми на ринку туристичних послуг
Автори: Ревенко, В. С.
Ключові слова: конкурентні позиції
оцінка конкурентоспроможності
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Ревенко В. С. Оцінка конкурентної позиції фірми на ринку туристичних послуг : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Ревенко ; наук керівник доц., к.е.н. Овчинникова М. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 84с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра булопроаналізовано конкурентні позиції підприємства на ринку туристичних послуг та проведено оцінку потенційного попиту на туристичний продукт.Рекомендованопосилення конкурентної позиції фірми на ринку шляхом введення нової послуги.Розроблено авторський п’яти денний тур «Мандруй Херсонщиною»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/684
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.