Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/689
Назва: Аналіз ефективності інноваційної політики підприємства у взаємовідносинах з клієнтами (на матеріалах ХФ АТКБ «ПриватБанк»)
Автори: Мельничук, А. Д.
Ключові слова: інноваційна політика
комунікації з клієнтами
банк
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Мельничук А. Д. Аналіз ефективності інноваційної політики підприємства у взаємовідносинах з клієнтами (на матеріалах ХФ АТКБ «ПриватБанк»)» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Мельничук А. Д. ; наук. керівник к.е.н., доцент Глинська А. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 81 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було дослідженню теоретичні положення та досліджено методичні рекомендації щодо управління інноваціями в банку, формування його інноваційної політики. В роботі увага приділяється сутності інноваційної діяльності у роботі з клієнтами банку, формування комунікаційної стратегії з клієнтами на основі інновацій. Проаналізовано економічну діяльність ХФ АТКБ «ПриватБанк», його фінансовий розвиток, рівень комунікацій з клієнтами, особливості роботи в період пандемії. В третій частині розроблено заходи та пропозиції щодо маркетингової політики, запропоновані заходи щодо роботи в період пандемії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/689
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.