Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/694
Назва: Дослідження товарного асортименту підприємства споживчого ринку
Автори: Дядюра, В. С.
Ключові слова: товарний асортимент
структура
споживчий ринок
підприємство
коефіцієнтний аналіз
SWOT-аналіз
асортиментна оптимізація
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Дядюра, В. С. Дослідження товарного асортименту підприємства споживчого ринку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Дядюра ; наук керівник доц., к.е.н. Шукліна В. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 105с
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було розроблено напрями удосконалення товарного асортименту підприємства споживчого ринку. Проведено аналіз показників результативності і структурної активності товарного асортименту. За основний показник який необхідно визначати обрано рівень раціональності товарного асортименту який є відображенням комплексу властивостей, необхідних для розробки удосконалення. Запропоновано напрями удосконалення товарного асортименту підприємства за співставленням можливостей і загроз управлінського впливу. Розроблено конкурентний статус, який показує ймовірність формування асортиментної конкурентної переваги підприємства на ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/694
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.