Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/695
Название: Оцінка маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Гіжицька, В. О.
Ключевые слова: оцінка
маркетингова діяльність
підприємство
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Гіжицька, В. О. Оцінка маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Гіжицька ; наук керівник доц., к.е.н. Кокорєва О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було оцінено конкурентоспроможність туристичного підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства. Оптимізовано маркетингову діяльність при наданні туристичних послуг. Побудовано модель маркетингової діяльності туристичного підприємства відповідно до стратегії його управління.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/695
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гіжицька ВО Оцінка маркетингової діяльності підприємства.pdf429.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.