Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/695
Назва: Оцінка маркетингової діяльності підприємства
Автори: Гіжицька, В. О.
Ключові слова: оцінка
маркетингова діяльність
підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Гіжицька, В. О. Оцінка маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Гіжицька ; наук керівник доц., к.е.н. Кокорєва О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було оцінено конкурентоспроможність туристичного підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства. Оптимізовано маркетингову діяльність при наданні туристичних послуг. Побудовано модель маркетингової діяльності туристичного підприємства відповідно до стратегії його управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/695
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гіжицька ВО Оцінка маркетингової діяльності підприємства.pdf429.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.