Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/702
Назва: Оцінка ефективності маркетингової діяльності дистриб’ютора на ринку алкогольних напоїв (на матеріалах ТОВ «АЛКОРЕСУРСИ»)
Автори: Самарська, О. С.
Ключові слова: дистрибуційна торгівля
маркетинг
ефективність
ринок алкогольних напоїв
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Самарська, О. С. Оцінка ефективності маркетингової діяльності дистриб’ютора на ринку алкогольних напоїв (на матеріалах ТОВ «АЛКОРЕСУРСИ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. С. Самарська ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 91 с.
Короткий огляд (реферат): Самарська, О. С. Оцінка ефективності маркетингової діяльності дистриб’ютора на ринку алкогольних напоїв (на матеріалах ТОВ «АЛКОРЕСУРСИ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. С. Самарська ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 91 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/702
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.