Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/704
Назва: Дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Південь Екстраторг»)
Автори: Кайгородова, А. М.
Ключові слова: ефективність
управління
маркетингове управління
асортимент
торговельне підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Кайгородова А. М. Дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Південь Екстраторг») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Кайгородова ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 101 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства та розробці рекомендацій щодо її підвищення. Розглянуто теоретичні засади дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства. Здійснено оцінку ефективності маркетингового управління асортиментом ТОВ «Південь Екстраторг». Обгрунтовано заходи щодо підвищення ефективності маркетингового управління асортиментом ТОВ «Південь Екстраторг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/704
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.