Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/705
Назва: Маркетингове забезпечення інноваційної ємності підприємства (на матеріалах ТОВ «Берислав-хлібозавод»)
Автори: Єгорова (Коханіч), Д. А
Ключові слова: інноваційна ємність
маркетингове забезпечення
інноваційна місткість
комплексний показник
хлібопекарське підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Єгорова (Коханіч), Д. А. Маркетингове забезпечення інноваційної ємності підприємства (на матеріалах ТОВ «Берислав-хлібозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Єгорова (Коханіч) Д. А.; наук. керівник д.е.н., професор Джерелюк Ю. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було визначено місце інноваційної ємності серед інших властивостей підприємства, її сутність та значущість; досліджено чинники формування інноваційної ємності та систему показників для оцінювання інноваційної ємності підприємства; наведено методичні підходи щодо оцінювання рівня інноваційної ємності підприємства; проаналізовано стан використання інноваційної ємності хлібопекарських підприємств; економічно обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингового забезпечення інноваційної ємності хлібопекарського підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/705
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.