Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/706
Назва: Оцінювання маркетингової взаємодії підприємства на основі використання інтернет-технологій (на матеріалах Відділу культури Генічеської районної державної адміністрації Херсонської області)
Автори: Борисова, А. О.
Ключові слова: маркетингова взаємодія підприємств
контент забезпечення
використання Інтернет-технологій
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Борисова, А. О. Оцінювання маркетингової взаємодії підприємства на основі використання інтернет-технологій (на матеріалах Відділу культури Генічеської районної державної адміністрації Херсонської області) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А.О. Борисова ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних та практичних аспектів щодо удосконалення маркетингової взаємодії з клієнтом підприємства з використанням Інтернет-технологій. Розглянуто понятійно-термінологічний апарат у сфері маркетингу з використанням Інтернет-технологій, досліджено тенденції розширення взаємодії підприємства з клієнтами; визначено моделі адаптації об’єднуючого контент забезпечення у інструменти маркетингової взаємодії для покращення досвіду клієнта. Надано організаційно-економічну характеристику відділу культури Генічеської РДА з використанням Інтернет-технологій. Надано практичні рекомендації об’єднуючого контент забезпечення у інструменти маркетингової взаємодії для покращення досвіду клієнта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/706
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.