Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/707
Назва: Оцінювання ціннісного маркетингу на ринку крафтової продукції швидкої ротації (на матеріалах ПП «СВ-Групп»)
Автори: Березницька, А. Г.
Ключові слова: маркетингові концепції
ціннісний маркетинг
крафтова продукція
потенціал ціннісного маркетингу
управління продажами крафтової продукції
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Березницька, А. Г. Оцінювання ціннісного маркетингу на ринку крафтової продукції швидкої ротації (на матеріалах ПП «СВ-Групп») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. Г. Березницька ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів оцінювання процесу управління ціннісним маркетингом на підприємствах крафтового виробництва. Розглянуто наукові підходи до сутності ціннісного маркетингу, досліджено тенденції розвитку ринку локальної крафтової продукції та здійснити аналіз існуючих конкурентів на ринку; визначено можливості щодо впровадження концепції ціннісного маркетингу, оцінено ризики реалізації концепції. Надано організаційно-економічну характеристику ПП «СВ-Групп», здійснено оцінку ціннісного маркетингу підприємства. Надано практичні рекомендації щодо управління продажами крафтової продукції в межах онлайн-порталу food-кластеру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/707
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.