Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/771
Назва: Адаптація міжнародного туристичного бізнесу до сучасних кризових умов (на прикладі ТОВ «Подорож»)
Інші назви: Adaptation of the international tourism business to modern crisis conditions (on the example of LLC «Podorozh»)
Автори: Шевчук, О. С.
Shevchuk, Olena
Ключові слова: міжнародний бізнес
міжнародні економічні відносини
туризм
туристичне підприємство
міжнародний туризм
пандемія
маркетплейс
адаптація
international business
international economic relations
tourism
tourist enterprise
international tourism
pandemic
marketplace
adaptation
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Шевчук, О. С. Адаптація міжнародного туристичного бізнесу до сучасних кризових умов (на прикладі ТОВ «Подорож») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. С. Шевчук ; науковий керівник ст. викладач Огородник Р. П. – Херсон : ХНТУ, 2021. –86 с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова На сучасному етапі глобалізації міжнародний туристичний бізнес характеризується посиленням конкуренції та невизначеністю зовнішнього середовища, що вимагає від менеджменту корпорацій суттєвої структурної трансформації напрямів розвитку та ефективного використання ресурсів з метою збільшення обсягів надання послуг, підвищення лояльності споживачів, створення додаткової вартості через формування міжнародного бренду з урахуванням актуальних тенденцій ринку туристичних послуг, що вимагає від корпоративного менеджменту реалізації інноваційних стратегій, новітніх унікальних технологій, міжнародних стандартів, сучасних управлінських інструментів. Англійська мова At the present stage of globalization, the international tourism business is characterized by increased competition and uncertainty of the external environment, which requires corporate management to significantly transform the development and efficient use of resources to increase service delivery, increase customer loyalty, create added value through international brand formation. trends in the market of tourist services, which requires corporate management to implement innovative strategies, the latest unique technologies, international standards, modern management tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/771
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.