Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/799
Назва: Управління ціновою політикою та конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку (на прикладі Приватного сільськогосподарського підприємства «БАТЬКІВЩИНА»)
Інші назви: Management of pricing policy and competitiveness of the enterprise in the international market (on the example of the Private agricultural enterprise «BATKIVSHCHYNA»)
Автори: Шмагель, Д. В.
Shmahel, Diana
Ключові слова: управління
ціна
цінова політика
ціноутворення
зовнішньоекономічна діяльність
міжнародний ринок
аграрне підприємство
фармакологічний ринок зернових і олійних культур
хеджування
management
price
pricing policy
pricing
foreign economic activity
international market
agricultural enterprise
pharmacological market of grain and oilseeds
hedging
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Шмагель Д. В. Управління ціновою політикою та конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку (на прикладі Приватного сільськогосподарського підприємства «БАТЬКІВЩИНА») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавра» / Д. В. Шмагель ; науковий керівник д.е.н.,проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 101 с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова Проблема розвитку механізмів ціноутворення завжди була, є і залишається актуальною, оскільки ціна як один зі способів досягнення цілей підприємства і ціннісних пріоритетів споживачів визначає обсяг збуту, є параметром оцінки конкурентоспроможності товарів. В умовах ринкової економіки проблема ціноутворення на продукцію підприємств загострюється унаслідок нестабільності, мінливості ринкової кон’юнктури, динамічності зовнішнього середовища, загострення конкурентної боротьби. Звідси випливає важливість дослідження як загальних теоретичних аспектів системи цін, так і проблем практичного ціноутворення. Англійська мова The problem of developing pricing mechanisms has always been, is and remains relevant, because the price as one of the ways to achieve the goals of the enterprise and the value priorities of consumers determines sales, is a parameter for assessing the competitiveness of goods. In a market economy, the problem of pricing products of enterprises is exacerbated by instability, variability of market conditions, the dynamics of the external environment, the intensification of competition. Hence the importance of studying both the general theoretical aspects of the pricing system and the problems of practical pricing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/799
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.