Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/800
Назва: Маркетингове управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства (на прикладі СПД ФО «Ушаков Водомир Миколайович»)
Інші назви: Marketing management of foreign economic activity of the enterprise (on the example of the sole proprietor «Ushakov Volodymyr Mykolaiovych»)
Автори: Смирнова, К. О.
Smyrnova, K. O.
Ключові слова: управління
маркетинг
маркетингове управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішній ринок
машинобудівне підприємство
посередник
збут
дистриб’ютор
management
marketing
marketing management
foreign economic activity
foreign market
machine-building enterprise
intermediary
sales
distributor
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Смирнова, К. О. Маркетингове управління зовнішньекономічною діяльністю підприємства (на прикладі СПД ФО «Ушаков Володимир Миколайович») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавра» / К. О. Смирнова ; науковий ст. викладач Р. П. Огородник. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 94 с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: прогнозування обсягів реалізації продукції при аналізі господарської (у тому числі і зовнішньоекономічної діяльності), теоретичні (аналіз, систематизація, узагальнення), табличний, графічний. Було застосовано статистичні методи дослідження числових даних: вертикальний (структура показників) та горизонтальний (показників) аналіз. Висновки та рекомендації роботи можуть знайти конкретну реалізацію в діяльності, в пропозиціях щодо управління збутом машинобудівного підприємства у контексті розвитку міжнародної діяльності. Розроблені в кваліфікаційній роботі рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності за рахунок вибору системи дистрибуції на зовнішньому ринку були представлені на розгляд керівнику підприємства, де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій щодо звернення до посередників- дистрибуторів на зовнішніх ринках. Можливими напрямами продовження досліджень може бути стратегія розвитку системи збуту підприємства на зовнішніх ринках. Англійська мова The project used the following methods: forecasting sales volume in the analysis of economic (including foreign economic activity), theoretical (analysis, classification, generalization), tabular, graphical. It was applied statistical methods of numerical data: vertical (structure parameters) and horizontal (dynamics of) analysis. Conclusions and recommendations of work can find a specific implementation in activities concerning management of sale of the machine-building enterprise in the context of the development of international activities. Developed in the thesis work recommendations for improving the efficiency of activities by choosing a distribution system in foreign markets were submitted to the head of the company for consideration, which recognized the possibility of practical application in the future of certain measures and proposals to appeal to distributors in foreign markets.The possible areas of further research can be the strategy for the development of the company's sales system in foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/800
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.