Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемиденко, Ю. Ю.-
dc.contributor.authorDemydenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2021-09-12T19:46:20Z-
dc.date.available2021-09-12T19:46:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДемиденко, Ю. Ю Управління товарно-ціновою політикою імпортної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Маркетингово-аналітична компанія «Монополія») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Ю. Ю. Демиденко ; науковий керівник к.е.н., доц. Чайка-Петегирич Л. Б. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 108 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/803-
dc.description.abstractУкраїнська мова На шляху інтеграції України до світового господарства одним із головних напрямів розвитку є активізація участі підприємств України у зовнішньоторговельній діяльності. В той же час запорукою одержання вигідних конкурентних позицій є активна маркетингова діяльність, яка сприяє задоволенню потреб покупців на світових ринках за кількістю, якістю та споживчими властивостями, здійсненню міжрегіонального обміну та вихід на внутрішні і зовнішні ринки. Англійська мова On the way to Ukraine's integration into the world economy, one of the main directions of development is to intensify the participation of Ukrainian enterprises in foreign trade. At the same time, the key to gaining a competitive position is active marketing activities, which meet the needs of buyers in world markets in terms of quantity, quality and consumer properties, interregional exchange and access to domestic and foreign markets.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectтоварно-цінова політикаuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectбудівельні матеріалиuk_UA
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectтоварний асортимент.uk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcommodity-price policyuk_UA
dc.subjectimportuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjecttrade enterpriseuk_UA
dc.subjectbuilding materialsuk_UA
dc.subjectprice strategyuk_UA
dc.subjectcommodity assortmentuk_UA
dc.titleУправління товарно-ціновою політикою імпортної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Маркетингово-аналітична компанія «Монополія»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the commodity and pricing policy of import activity of the enterprise (on the example of LLC «Marketing and analytical company «Monopoliia»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.