Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/803
Название: Управління товарно-ціновою політикою імпортної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Маркетингово-аналітична компанія «Монополія»)
Другие названия: Management of the commodity and pricing policy of import activity of the enterprise (on the example of LLC «Marketing and analytical company «Monopoliia»)
Авторы: Демиденко, Ю. Ю.
Demydenko, Yuliia
Ключевые слова: управління
товарно-цінова політика
імпорт
зовнішньоекономічна діяльність
торговельне підприємство
будівельні матеріали
цінова стратегія
товарний асортимент.
management
commodity-price policy
import
foreign economic activity
trade enterprise
building materials
price strategy
commodity assortment
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Демиденко, Ю. Ю Управління товарно-ціновою політикою імпортної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Маркетингово-аналітична компанія «Монополія») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Ю. Ю. Демиденко ; науковий керівник к.е.н., доц. Чайка-Петегирич Л. Б. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 108 с.
Краткий осмотр (реферат): Українська мова На шляху інтеграції України до світового господарства одним із головних напрямів розвитку є активізація участі підприємств України у зовнішньоторговельній діяльності. В той же час запорукою одержання вигідних конкурентних позицій є активна маркетингова діяльність, яка сприяє задоволенню потреб покупців на світових ринках за кількістю, якістю та споживчими властивостями, здійсненню міжрегіонального обміну та вихід на внутрішні і зовнішні ринки. Англійська мова On the way to Ukraine's integration into the world economy, one of the main directions of development is to intensify the participation of Ukrainian enterprises in foreign trade. At the same time, the key to gaining a competitive position is active marketing activities, which meet the needs of buyers in world markets in terms of quantity, quality and consumer properties, interregional exchange and access to domestic and foreign markets.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/803
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.