Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/817
Назва: Експертиза та товарознавче оцінювання пива (на прикладі торговельного підприємства «NewBrew»)
Автори: Волосюк, М. В.
Ключові слова: експертиза
товарознавство
пиво
якість
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Волосюк, М. В. Експертиза та товарознавче оцінювання пива (на прикладі торговельного підприємства «NewBrew») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Волосюк М. В..; наук. керівник проф., д. т. н. Чурсіна Л. А. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Вітчизняний виробник пива «NewBrew» – це свіжий погляд на процес пивоваріння, новий потужний проект Групи Компаній «Нові Продукти», лідера на українському ринку напоїв, що знаменує собою амбітний старт на великому шляху в пивній категорії. Дана компанія працює за визнаними світовими стандартами, спирається на декілька засадничих технологічних принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, нефільтрованість, відсутність штучних домішок та сурогатів. Саме так позиціонує себе на ринку України даний виробник пива. Актуальним завданням даної роботи є проведення товарознавчого оцінювання пива з асортименту «NewBrew» з метою виявлення недоліків і переваг нового продукту. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/817
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.