Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/833
Title: Теоретичні підходи до розуміння сутності ситуаційного управління підприємством в умовах інформатизації економікдо
Other Titles: Теоретические подходы к пониманию сущности ситуационного управления предприятием в условиях информатизации экономики
Theoretical approaches to understanding the essence of situational management of the enterprise in conditions informatization of the economy
Authors: Шукліна, В. В.
Шуклина, В. В.
Shuklina, V. V.
Keywords: ситуація
ситуаційний підхід
ситуаційне управління
обставина
проблема
підприємство
зміни
ситуация
ситуационный подход
ситуационное управление
обстоятельство
проблема
предприятие
изменения.
situation
situational approach
situational management
circumstance
problem
enterprise
change
Issue Date: 2019
Publisher: Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова
Citation: Шукліна, В. В. Теоретичні підходи до розуміння сутності ситуаційного управління маркетингу підприємством в умовах інформатизації економіки ринку / В. В. Шукліна // Вісник Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова. – 2019. – т. 24. – вип. – 6 (79). – С. 100-105. DOI: https://doi.org/10.32782/2304-0920/6-79-17
Series/Report no.: УДК 65.01;
Abstract: Українська мова Розглянуто теоретичні підходи до розуміння сутності ситуаційного управління підприємством в умовах інформатизації економіки. Встановлено, що поняття ситуації включає ряд просторових і часових аспектів, найважливішим елементом яких є виконуючі функції, зміна яких різко змінює його зміст. Визначено, що характерними ознаками ситуаційного управління є наявність таких компонентів, як метод, об’єкт і суб’єкт, зовнішні та внутрішні фактори, що формують певну ситуацію, в якій необхідно виконати завдання, а також принцип зворотного зв’язку. та інформаційна, комунікаційна підтримка. Обґрунтовано, що концептуальною основою вирішення ситуаційних задач управління є відповідність типу конкретної ситуації послідовності процедури управління, інформаційно-комунікаційного забезпечення, конкретних форм взаємодії елементів підприємства. Розглянуто розподіл об’єктивного змісту поняття «ситуація» та його суб’єктивного значення, яке надає йому суб’єкт залежно від поглядів, досвіду, характеру. Встановлено, що вплив на навколишнє середовище характеризується поєднанням ступеня невизначеності, динаміки, складності, внутрішнє середовище набагато детермінованіше. Відмінність змістовного змісту категорій «ситуація» як поєднання факторів і «проблема» як невідповідність реального поєднання того, що є оптимальним з точки зору наявних характеристик об’єкта. Запропоновано розуміння понять «ситуація» та «ситуаційний менеджмент», спрямованих на забезпечення життя підприємства та розвиток поточного стану речей у певний момент часу. Таке розуміння сутності дозволяє знаходити і знаходити шляхи подолання ситуацій, концентрувати зусилля на вирішенні найскладніших проблем, використовувати накопичений досвід, пристосовуватися до ситуацій, що виникли. Управлінські ситуації на підприємстві в сучасних умовах інформатизації економіки через особливості його функціонування і постійно повторюються вимагають розробки алгоритмів реагування. Російська мова Рассмотрены теоретические подходы к пониманию сущности ситуационного управления предприятием в условиях информатизации экономики. Установлено, что понятие ситуации включает ряд пространственных и временных аспектов, важнейшим элементом которых является выполняющие функции, изменение которых резко меняет его содержание. Определено, что характерными признаками ситуационного управления является наличие таких компонентов, как метод, объект и субъект, внешние и внутренние факторы, формирующие определенную ситуацию, в которой необходимо выполнить задания, а также принцип обратной связи. и информационная, коммуникационная поддержка. Обосновано, что концептуальной основой решения ситуационных задач управления является соответствие типа конкретной ситуации последовательности процедуры управления, информационно-коммуникационного обеспечения, конкретных форм взаимодействия элементов предприятия. Рассмотрены распределение объективного содержания понятия «ситуация» и его субъективного значения, которое придает ему субъект в зависимости от взглядов, опыта, характера. Установлено, что воздействие на окружающую среду характеризуется сочетанием степени неопределенности, динамики, сложности, внутренняя среда гораздо детерминоваными. Отличие содержательного содержания категорий «ситуация» как сочетание факторов и «проблема» как несоответствие реального сочетание того, что является оптимальным с точки зрения имеющихся характеристик объекта. Предложено понимание понятий «ситуация» и «ситуационный менеджмент», направленных на обеспечение жизни предприятия и развитие текущего положения вещей в определенный момент времени. Такое понимание сущности позволяет находить и находить пути преодоления ситуаций, концентрировать усилия на решении самых сложных проблем, использовать накопленный опыт, приспосабливаться к ситуациям, которые возникли. Управленческие ситуации на предприятии в современных условиях информатизации экономики из-за особенностей его функционирования и постоянно повторяются требуют разработки алгоритмов реагирования. Англійська мова Theoretical approaches to understanding the essence of situational management of the enterprise in the conditions of informatization of economy are considered. It is established that the concept of the situation includes a number of spatial and temporal aspects, the most important element of which are the executive functions, the change of which dramatically changes its content. It is determined that the characteristic features of situational management are the presence of such components as method, object and subject, external and internal factors that shape a particular situation in which the task must be performed, as well as the principle of feedback. and information, communication support. It is substantiated that the conceptual basis for solving situational management problems is the conformity of the type of a specific situation to the sequence of the management procedure, information and communication support, specific forms of interaction of the elements of the enterprise. The distribution of the objective meaning of the concept "situation" and its subjective meaning, which is given to it by the subject depending on the views, experience, character, is considered. It is established that the impact on the environment is characterized by a combination of uncertainty, dynamics, complexity, the internal environment is much more determined. The difference between the content of the categories "situation" as a combination of factors and "problem" as a mismatch of the actual combination of what is optimal in terms of the existing characteristics of the object. An understanding of the concepts of "situation" and "situational management", aimed at ensuring the life of the enterprise and the development of the current state of affairs at a certain point in time. This understanding of the essence allows you to find and find ways to overcome situations, to concentrate on solving the most difficult problems, to use the experience, to adapt to situations that have arisen. Management situations at the enterprise in modern conditions of informatization of economy because of features of its functioning and constantly repeating demand development of algorithms of reaction.
Description: Журнал категорії Б
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/833
ISSN: (print): 2304-0920 ; (online): 2664-696X
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.