Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857
Назва: The research of the influence of means of marketing communications on the tourist enterprises competitiveness
Інші назви: Дослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств
Исследование влияния средств маркетинговых коммуникаций на конкурентоспособность туристических компаний
Автори: Voskresenska, O.Y.
Воскресенська, О. Є.
Воскресенская, Е. Е.
Kokorieva, O.V.
Кокорєва, О. В.
Кокорева, О. В.
Sofiienko, A. V.
Софієнко, А. В.
Софиенко, А. В.
Vlasenko, N. A.
Власенко, Н. А.
Власенко, Н. А.
Ключові слова: Сompetitiveness
marketing communications
marketing
tourism
tourist enterprises
конкурентоспроможність
маркетингові комунікації
маркетинг
туризм
туристичні підприємства
конкурентоспособность
маркетинговые коммуникации
маркетинг
туризм
туристические предприятия
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Бібліографічний опис: Дослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств / Воскресенська О. Є., Софієнко А. В., Власенко Н. А. Кокорєва О. В. // Економічні інновації. – 2021. –т.23.– №3 (80). – С.64-72
Серія/номер: УДК 338.48;
Короткий огляд (реферат): Англійська мова In this paper the state of the market of marketing communications of Ukraine is considered. The volume of marketing services of Ukraine is investigated. The costs of tourist enterprises for marketing communications are analyzed. The use of modern types of marketing communications by these enterprises is tracked. In order to increase the level of competitiveness of tourist enterprises, the article suggests ways to use modern tools of marketing communications. Українська мова В даній роботі розглянуто стан ринку маркетингових комунікацій України. Досліджено обсяг маркетингових сервісів України. Проаналізовано витрати туристичних підприємств на маркетингові комунікації. Відстежено використання зазначеними підприємствами сучасних видів маркетингових комунікацій. Задля підвищення рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств в статті запропоновано шляхи використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій. Російська мова В данной работе рассмотрено состояние рынка маркетинговых коммуникаций Украины. Исследована объем маркетинговых сервисов Украины. Проанализированы расходы туристических предприятий на маркетинговые коммуникации. Отслежена использования указанными предприятиями современных видов маркетинговых коммуникаций. Для повышения уровня конкурентоспособности туристических предприятий в статье предложены пути использования современных инструментов маркетинговых коммуникаций.
Опис: Журнал категорії Б
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857
ISSN: 2524-003X
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.