Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/913
Назва: Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «РЕМПРИВОД»)
Інші назви: Marketing strategies for the entry of an enterprise into a foreign market (the case of LLC «REMPRIVOD»)
Автори: Черната, К. О.
Chernata, Kateryna
Ключові слова: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
маркетинг
стратегії маркетингу
інтернаціоналізація
світлотехнічна продукція
strategy
management
foreign economic activity
foreign markets
marketing
marketing strategies
internationalization
lighting products
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Черната, К. О. Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «РЕМПРИВОД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. О. Черната ; науковий керівник к.е.н., доц. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 119 с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова Для кожного підприємства, що розвивається рано чи пізно настає момент, коли його починає не задовольняти характеристики вітчизняного ринку, політичний клімат чи економічні умови в державі, тому само собою виникає питання виходу підприємства на зовнішні ринки. Для України це доволі актуальне питання, але нестача фінансових засобів, ганебний стан основний засобів, невідповідність продукції міжнародним стандартам, а також застарілість технологій, є для багатьох підприємств, одними з основних причин, що перешкоджають виходу на закордонні ринки. Але в Україні існують підприємства, продукція та послуги яких є конкурентноздатними не тільки на вітчизняному ринку, а потенціал виробництва перевищує внутрішні потреби країни. Англійська мова For every developing enterprise, sooner or later there comes a moment when it begins to be dissatisfied with the characteristics of the domestic market, political climate or economic conditions in the country, so the question of the company's entry into foreign markets arises. For Ukraine, this is a very important issue, but the lack of funds, the disgraceful state of fixed assets, non-compliance with international standards, as well as outdated technology, are for many companies, one of the main reasons hindering entry into foreign markets. But in Ukraine there are enterprises whose products and services are competitive not only in the domestic market, but the production potential exceeds the domestic needs of the country.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/913
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.