Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/916
Назва: Розроблення стратегії міжнародної діяльності харчового підприємства (на прикладі ТОВ «ВІКОН ЛТД»)
Інші назви: Development of the strategy fot an international activity of the food enterprise (the case of LLC «VIKON LTD»)
Автори: Таран, І. О.
Taran, Illia
Ключові слова: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
міжнародна діяльність
експорт
харчове підприємство
борошняна кондитерська продукція
strategy
management
foreign economic activity
foreign markets
international activity
export
food enterprise
flour confectionery
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Таран, І. О. Розроблення стратегії міжнародної діяльності харчового підприємства (на прикладі ТОВ «ВІКОН ЛТД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. О. Таран ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 115с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова Послідовна інтеграція України в Європейське економічне Співтовариство відкриває великі можливості для просування української продукції на ринки Європи. Прагнення отримати прибуток більший, ніж усередині країни, спонукує підприємства виходити на міжнародний ринок. Незважаючи на присутність фактора невизначеності в новому середовищі (нові конкуренти, мінлива ринкова кон’юнктура, коливання валютних курсів, політична нестабільність і ін.), підприємство прагне нарощувати своя присутність на світовому ринку. Англійська мова Consistent integration of Ukraine into the European Economic Community opens up great opportunities for promoting Ukrainian products on European markets. The desire to make more profit than domestically encourages companies to enter the international market. Despite the presence of uncertainty in the new environment (new competitors, changing market conditions, exchange rate fluctuations, political instability, etc.), the company seeks to increase its presence in the global market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/916
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.