Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/918
Назва: Формування стратегії управління бредингом імпортованих автомобілів дилера (на прикладі ТОВ «АВТО-ПЛАЗА»)
Інші назви: Formation of the strategy for brand management of the dealer’s imported cars (the case of LLC «AUTO-PLAZA»)
Автори: Островська, М. Е.
Ostrovska, Marharyta
Ключові слова: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
автодилер
бренд
брендинг
моделі брендингу
автомобільний ринок
strategy
management
foreign economic activity
car dealer
brand
branding
branding models
automobile market
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Островська, М. Е. Формування стратегії управління бредингом імпортованих автомобілів дилера (на прикладі ТОВ «АВТО-ПЛАЗА») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. Е. Островська ; науковий керівник к.е.н., доц. Чайка-Петегирич Л. Б. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 114 с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова Сучасний ринок товарів та послуг України характеризується насиченістю, тому виникає потреба пошуку нових шляхів їх реалізації. Інтеграція України у європейський простір може відкрити нові ринки збуту українським підприємцям. Існує деякий прогрес в цьому напрямку, але, окрім активних дій уряду щодо посилення взаємозв'язків між Європою та Україною, це вимагає внутрішньої підготовки підприємств до жорсткої конкуренції на міжнародному рівні та відповідність міжнародним стандартам. Тому важливими завданнями підприємств мають стати: виокремитись серед конкурентів і сподобатися іноземному споживачеві завдяки використання брендингу, ось чому виникає потреба вивчення товарного сегменту брендингових підприємств та формулювання правил побудови ефективної стратегії. Англійська мова The modern market of goods and services of Ukraine is characterized by saturation, so there is a need to find new ways to implement them. Ukraine's integration into the European space can open new markets for Ukrainian entrepreneurs. There has been some progress in this direction, but in addition to the government's active efforts to strengthen relations between Europe and Ukraine, it requires internal preparation of enterprises for fierce competition at the international level and compliance with international standards. Therefore, the important tasks of enterprises should be: to stand out from the competition and please foreign consumers through the use of branding, which is why there is a need to study the product segment of branding enterprises and formulate rules for building an effective strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/918
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.