Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920
Назва: Розроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна»)
Інші назви: Development of the strategy for tourism enterprise management in a global pandemic crisis (the case of PE «Kalmykova Tetiana Oleksandrivna»)
Автори: Кора, В. М.
Kora, Valeriia
Ключові слова: стратегія
управління
туризм
зовнішні ринки
пандемія
туристичне підприємство
цифровізація
управління загрозами туристичної діяльності
strategy
management
tourism
foreign markets
pandemic
tourist enterprise
digitalization
threat management of tourist activity
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Кора, В. М. Розроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. М. Кора ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова Ефективна робота туристичних підприємств визначається правильним вибором стратегічних орієнтирів, що дають змогу найкращим чином реалізувати потенціал підприємства. У складних ринкових умовах для покращення економічної ситуації в країні існує необхідність підвищення ефективності діяльності підприємств. Для цього необхідно знаходити дієві методи, механізми, напрями підвищення доходності підприємств. Це можливо, коли підприємства правильно оцінюють ринкову ситуацію, швидко реагують на зміни внутрішнього середовища та пристосовуються до змін у зовнішньому оточенні. Англійська мова The effective work of tourism enterprises is determined by the correct choice of strategic guidelines that allow the best way to realize the potential of the enterprise. In difficult market conditions to improve the economic situation in the country there is a need to increase the efficiency of enterprises. To do this, you need to find effective methods, mechanisms, ways to increase the profitability of enterprises. This is possible when companies correctly assess the market situation, respond quickly to changes in the internal environment and adapt to changes in the external environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.