Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/922
Назва: Розроблення міжнародної стратегії просування товару (на прикладі ТОВ ФІРМА «ПАРИТЕТ»)
Інші назви: Development of an international strategy for the sales promotion (the case of LLC FIRM «PARYTET")
Автори: Карімова, Д. О.
Karimova, Diana
Ключові слова: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
маркетинг
просування
експорт
міжнародний маркетинг
бюджет просування
strategy
management
foreign economic activity
foreign markets
marketing
promotion
export
international marketing
promotion budget
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Карімова, Д. О. Розроблення міжнародної стратегії просування товару (на прикладі ТОВ ФІРМА «ПАРИТЕТ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д.О. Карімова ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 106 с.
Короткий огляд (реферат): Українська мова Рішення про дослідження цієї теми зумовлено тим, що в сучасних умовах для кожного підприємства, що розвивається рано чи пізно настає момент, коли його починають не задовольняти характеристики вітчизняного ринку, політичний клімат чи економічні умови в державі, тому, як наслідок, виникає питання виходу підприємства на зовнішні ринки. Для України це доволі актуальне питання, але нестача фінансових засобів, незадовільний стан основних засобів, невідповідність продукції міжнародним стандартам, а також застарілість технологій, є для багатьох підприємств одними з основних причин, що перешкоджають виходу на закордонні ринки. Але в Україні існують підприємства, продукція та послуги яких є конкурентоздатними не лише на вітчизняному ринку, а потенціал виробництва перевищує внутрішні потреби країни. Тому для реалізації власного потенціалу їм доцільно розширювати географію збуту своєї продукції використовуючи існуючий інструментарій стратегічного просування. Англійська мова The decision to study this topic is due to the fact that in modern conditions for each developing enterprise sooner or later there comes a time when it begins to meet the characteristics of the domestic market, political climate or economic conditions in the country, so as a result to foreign markets. For Ukraine, this is a very important issue, but the lack of funds, unsatisfactory condition of fixed assets, non-compliance with international standards, as well as outdated technology, are for many companies one of the main reasons hindering access to foreign markets. But in Ukraine there are enterprises whose products and services are competitive not only in the domestic market, but the production potential exceeds the domestic needs of the country. Therefore, to realize their potential, it is advisable to expand the geography of sales of their products using existing tools for strategic promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/922
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.