Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/934
Назва: Маркетингова політика торговельного підприємства як умова зміцнення його економічної безпеки (на матеріалах ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН»)
Автори: Зінченко, Т. І.
Ключові слова: маркетингова політика
економічна безпека
торговельне підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Зінченко, Т. І. Маркетингова політика торговельного підприємства як умова зміцнення його економічної безпеки (на матеріалах ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Т. І. Зінченко ; наук. керівник доц., к.е.н. Карлюка Д. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра розкрито теоретичні основи маркетингової політики торговельного підприємства як умови зміцнення його економічної безпеки. Проведено дослідження стану оптової торгівлі України у сучасних умовах господарювання. Виконано аналіз маркетингової політики торговельного підприємства ПП «ЄВРОКОМЕРШЛ ДИСТРИБ'ЮШН». Удосконалено управління маркетинговою політикою як умова зміцнення економічної безпеки торговельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/934
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 051 Економіка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.