Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/940
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності (на матеріалах ФОП Бутенко Д.В.)
Автори: Фесюн, Д. П.
Ключові слова: маркетингова діяльність
індустрія гостинності
ресторанне господарство
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Фесюн, Д. П. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності (на матеріалах ФОП Бутенко Д. В.) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. П. Фесюн ; наук керівник доц., к.т.н. Олійник Н. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 116 с.
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра розкрито теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності. Проаналізовано стан ресторанного господарства України як складника індустрії гостинності. Виконано дослідження маркетингового середовища ресторану «Хряк» ФОП Бутенко Д.В. Обґрунтовано доцільність реалізації програми заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності ФОП Бутенко Д.В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/940
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 051 Економіка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.