Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/969
Назва: Мотиви ностальгії за минулим в сучасній графіці
Інші назви: Motives of nostalgia for the past in modern graphics
Автори: Ілашко, Т. О.
Ilashko, T. O.
Ключові слова: ностальгія
минуле
сучасна графіка
nostalgia
the past
modern graphics
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Ілашко, Т. О. Мотиви ностальгії за минулим в сучасній графіці : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ілашко Т. О. ; науковий керівник д.т.н., професор Чепелюк О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 106 с.
Короткий огляд (реферат): Однією з відмінних рис нашого часу є підвищений інтерес до предметів і явищ минулих епох, який стає джерелом нових тенденцій і оригінальних ідей. Це напрямок в графічному дизайні, що використовує мотиви ностальгії. Ностальгія змушує суспільство жадати минулого. Саме почуття ностальгії є сентиментальним прагненням до незбутнього за своєю суттю, щастя, яке асоціюється безпосередньо з часом або ж місцем. Ностальгія, як емоційний стан, може виражатися в таких індивідуальних аспектах, як особистісний досвід. Представники цільової аудиторії відзначають, що велика частина їх спогадів пов'язана перш за все з міжособистісними відносинами в сім'ї і з близькими людьми. Однак крім цього дане явище несе в собі і більш широке поняття, так як воно рівноцінно пов'язано з такими культурологічними аспектами, як пам'ятні історичні події того чи іншого народу, культурне сприйняття світу або цілої епохи. Визначення особливостей використання мотивів ностальгії в сучасному дизайні є завданням актуальним. Концепція спроектованих листівок включає в себе використання фотографічних зображень, пов’язаних з колективом кафедри дизайну ХНТУ. Зображення за допомогою технік графічного редактора імітують старовинні фото – чорно-білі та такі, що втратили вигляд від часу. One of the distinguishing features of our time is the increased interest in objects and phenomena of past eras, which becomes a source of new trends and original ideas. This is a trend in graphic design that uses motifs of nostalgia. Nostalgia makes society crave the past. The very feeling of nostalgia is a sentimental desire for the inalienable in nature, happiness, which is associated directly with time or place. Nostalgia, as an emotional state, can be expressed in such individual aspects as personal experience. Representatives of the target audience note that most of their memories are associated primarily with interpersonal relationships in the family and with loved ones. However, in addition, this phenomenon carries a broader concept, as it is equally associated with such culturological aspects as memorable historical events of a nation, cultural perception of the world or an entire era. Determining the features of the use of motives of nostalgia in modern design is an urgent task. The concept of the designed postcards includes the use of photographic images related to the staff of the Department of Design of KhNTU. Images using graphic editor techniques mimic old photos - black and white and those that have lost their appearance over time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/969
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ілашко_Т.О._Мотиви_ностальгії_за_минулим_в_сучасній_графіці.PDF395 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.