Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей»)
Автори: Ананійчук, О. О.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
ринок туристичних послуг
туристичне підприємство
удосконалення
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Ананійчук, О. О. Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. О. Ананійчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Вольвач І. Ю. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингової діяльності, досліджено методичні підходи до її оцінки. Здійснено аналіз маркетингової діяльності ПП Туристична фірма «Сезон подорожей». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.