Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours»)
Автори: Остапчук, І. О.
Ключові слова: діяльність підприємства
послуги
маркетингові комунікації
удосконалення маркетингових комунікацій.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Остапчук, І. О. Удосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. О. Остапчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Воскресенська О. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 106с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розглянуто науковоме обґрунтування шляхів удосконалення маркетингових комунікацій туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи маркетингових комунікацій. Досліджено стан ринку туристичних послуг в Україні. Проведено сегментацію туристичного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій ФОП «ALL Tours».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.