Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/981
Название: Удосконалення управління маркетинговим потенціа-лом підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Авторы: Хруслова, Ю. С.
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
маркетингові ресурси
зовнішні можливості
оцінка
управління
підприємство
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Хруслова , Ю. С. Удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. С. Хруслова, ; наук. керівник доц., к.е.н., Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 96 с.
Краткий осмотр (реферат): Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства. Розглянуто теоретичні управління маркетинговим потенціалом, досліджено підходи щодо його оцінки. Здійснено аналіз системи управління маркетинговим потенціалом на ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговим потенціалом досліджуваного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/981
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.