Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/983
Назва: Маркетингове забезпечення конкурентоспро-можності туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)
Автори: Делієва, Є. С.
Ключові слова: маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
ринок
конкуренція
туристичне підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Делієва, Є. С. Маркетингове забезпечення конкуренто-спроможності туристичного підприємства (на матеріа-лах ТОВ «АРТревел.кс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Є. С. Делієва ; наук. керівник доц., к.е.н., Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів маркетингового забезпечення конкурентоспроможності туристичних підприємств. Розглянуто теоретичні аспекти маркетингового забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Здійснено оцінку конкурентоспроможності ТОВ «АРТревел.кс» на ринку туристичних послуг. Надано практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/983
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.