Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/984
Назва: Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод»)
Автори: Воробйов, Д. Г.
Ключові слова: маркетингові інструменти
управління
карта сприйняття логотипів
комплексний показник
промислове підприємство
споживачі
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Воробйов, Д. Г. Управління маркетинговими інстру-ментами промислового підприємства (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. Г. Воробйов ; наук. керівник проф., д.е.н., Джерелюк Ю. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. –105с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було визначено місце і роль маркетингових інструментів у діяльності промислових підприємств; наведено класифікацію маркетингових інструментів підприємства та методів їх оцінки; досліджено вплив зовнішнього середовища на маркетингові інструменти промислового підприємства молочної промисловості; надано характеристику фінансово-економічних показ-ників підприємства в контексті формування маркетингових інструментів; обґрунтовано підхід до управління маркетинговими інструментами промис-лового підприємства; проведено розрахунок комплек-сного показника оцінки маркетингових інструментів промислового підприємства; економічно обґрунтовано напрямів розвитку. маркетингових інструментів промислового підприємства; сформовано карту сприйняття логотипів споживачами як інструменту маркетингової діяльності промислового підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/984
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.