Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМанзик, Вячеславович-
dc.date.accessioned2024-02-15T14:50:50Z-
dc.date.available2024-02-15T14:50:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМанзик, М. В. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТАР») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. В. Манзик ; керівник проф., д-р екон. наук С. Ю. Савін. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1055-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії розвитку підприємства. Розглянуто особливості процесу формування маркетингової стратегії розвитку транспортно-експедиторських підприємств, визначено чинники ефективності маркетингової стратегії розвитку транспортно-експедиторських підприємств. Здійснено оцінку ефективності діяльності ТОВ «ТЕК СТАР». Надано практичні рекомендації щодо формування та впровадження маркетингової стратегії розвитку в діяльність досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectПідприємство,uk_UA
dc.subjectефективність,uk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія,uk_UA
dc.subjectтранспорт,uk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТАР»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.