Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1075
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Дар`я Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-18T15:00:11Z | - |
dc.date.available | 2024-02-18T15:00:11Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко, Д. М. Шрифт як засіб підсилення емоційного змісту дискурсу : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. М. Ткаченко ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. М. П. Артеменко. – Херсон : ХНТУ, 2023. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1075 | - |
dc.description.abstract | У цій магістерській роботі розглянено вплив акцідентних шрифтів на емоційний стан споживача. Досліджено історію та дизайн сучасних шрифтів, їхню роль у передачі емоцій. Проаналізовано графічні прийоми передачі емоцій, розглянено асоціації страху для створення акцідентних шрифтів. Заключна частина роботи присвячена створенню шрифтів з використанням спеціалізованих програм. Під час дослідження визначен потенціал шрифтів як емоційного інструменту в графічному дизайні. Результати можуть бути використані в практиці графічного дизайну та маркетингу для створення контенту, що впливає на емоційний стан споживачів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | Графічний дизайн, | uk_UA |
dc.subject | візуальна комунікація, | uk_UA |
dc.subject | шрифт, | uk_UA |
dc.subject | акцидентні шрифти, | uk_UA |
dc.subject | емоції, | uk_UA |
dc.subject | страх. | uk_UA |
dc.title | Шрифт як засіб підсилення емоційного змісту дискурсу | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність 022 Дизайн |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ткаченко Д. М. Шрифт як засіб підсилення емоційного змісту дискурсу.pdf | 224.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.