Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1207
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кобилянський, Борис Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-16T07:38:28Z | - |
dc.date.available | 2024-04-16T07:38:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кобилянський, Б. І. Дослідження оптимальних методів розробки навчальної аркадної гри для різних платформ : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Б. І. Кобилянський ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. Н. О. Козуб. – Хмельницький : ХНТУ, 2023. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1207 | - |
dc.description.abstract | Актуальність роботи визначається значним ростом популярності комп’ютерних та мобільних ігор та загальним стабільним та потужним зростанням ігрової індустрії. У вступі виконується аналіз сучасного стану проблеми, уточнюється постановка завдання, мета кваліфікаційної роботи та галузь її застосування, обґрунтовується актуальність теми. У першому розділі проводиться дослідження предметної області та існуючих рішень, визначається актуальність завдання та призначення розробки, розроблюється постановка завдання. У другому розділі обирається платформа для розробки, виконується проектування програми, наводиться опис алгоритму і структури функціонування системи, проектуються вхідні і вихідні дані, наводяться характеристики складу параметрів технічних засобів. У третьому розділі виконується розробка програми, наводиться опис роботи програми та інтерфейсу користувача. Результатом виконання роботи є ігровий додаток, який можна запускати на одній з декількох платформ, що дозволяє користувачам використовувати його як в навчальних, так і в рекреаційних цілях і соціалізації при грі з іншою людиною, так і задля розвитку тактичного та стратегічного мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | Гра, | uk_UA |
dc.subject | ігровий додаток, | uk_UA |
dc.subject | платформа, | uk_UA |
dc.subject | UNITY, | uk_UA |
dc.subject | ігровий рушій, | uk_UA |
dc.subject | гравець, | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект, | uk_UA |
dc.subject | процедурна генерація | uk_UA |
dc.title | Дослідження оптимальних методів розробки навчальної аркадної гри для різних платформ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність 121 Програмне забезпечення систем |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кобилянський Б. І. Дослідження оптимальних методів розробки навчальної аркадної гри для різних платформ.pdf | 307.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.