Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБездітко, А. М.-
dc.date.accessioned2024-09-05T09:22:23Z-
dc.date.available2024-09-05T09:22:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБездітко, А. М. Розробка елементів системи візуальної ідентифікації фармакологічної компанії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Бездітко ; наук. керівник ст. викл. І. О. Жуков. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1244-
dc.description.abstractУ ході роботи було проведено аналіз різних прикладів дизайну у компаній фармакологічної галузі. Автором було проведене аналіз як, наприклад колір, шрифт, вибір графічних елементів, вибір логотипа. В першому розділі було розглянуто візуальні ідентифікації у фармакологічній галузі, орієнтоване на органічне виробництво. Було розглянуто аналоги та приклади системи візуальної ідентифікації фармакологічної галузі. Всього було проведено аналіз чотирнадцяти фармакологічних компаній та їх візуальну ідентифікацію, а зокрема, логотип, основні кольори, символіку, дизайн пакування.. У цьому розділі було проведено аналізи впливу обраних кольорів у дизайні системи візуальної ідентифікації фармакологічної компанії на вибір та асоціації споживача. У другому розділі було визначено з чого складається елементи візуальної індикації фармакологічного бренду. Визначено та засвоєно теоретичні основи та складові елементи системи візуальної ідентифікації та як саме їх можна застосувати на практиці у ході роботи з визначеним предметом. Визначені принципи розробки системи візуальної ідентифікації. У третьому розділі було проаналізовано вплив дизайну упаковок ліків на сприйняття органічності. У четвертому розділі розглянуто та підведено підсумки, проведеної роботи по створенні зразків елементів системи візуальної ідентифікації фармакологічної компанії з урахуванням вивчених аспектів при досліджені ринку. Було підведено підсумки чому автор вибрав використовувати окремі програми та техніки і якого ефекту прагнув досягти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectВізуалізаціяuk_UA
dc.subjectфармакологіяuk_UA
dc.subjectвізуальні елементиuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.titleРозробка елементів системи візуальної ідентифікації фармакологічної компаніїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:022.01 Графічний дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.